Objavljen natječaj za mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja

JAVNI POZIV za potpore TOP događanjima u 2020. godini
10. prosinca 2019.
Promocija usluga Poduzetničkog inkubatora Slatina
18. prosinca 2019.
JAVNI POZIV za potpore TOP događanjima u 2020. godini
10. prosinca 2019.
Promocija usluga Poduzetničkog inkubatora Slatina
18. prosinca 2019.

Objavljen natječaj za mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023.

Prihvatljivi korisnici su:

  • stručne organizacije uključene u sektor vina,
  • organizacije proizvođača vina,
  • udruženja organizacija proizvođača vina,
  • privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača,
  • sektorske organizacije uključene u sektor vina,
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna i
  • privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.

 

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 250.000,00 EUR u kunskoj protuvrijednosti.

Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova unutar čega se udio od 50% od ukupno prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske.

Prihvatljive aktivnosti za mjeru Promidžba su:

  1. oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja,
  2. odnosi s javnošću, promocija i marketing kroz:
    • organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja,
    • promidžba imidža Hrvatske u trećim zemljama održavanjem vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače,
    • promotivne prodaje u trećim zemljama,
    • aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću, pressice, druge aktivnosti vezane za odnose s javnošću i troškovi agencija za odnose s javnošću koje se provode u trećim zemljama ili su usmjerene za tržište trećih zemalja,
  3. izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja i distribucija
  4. sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja i
  5. administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.

 

Prijave se podnose do 14. veljače 2020. godine.

Skip to content