Istaknuto

[Vinska omotnica] Objavljen natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina, tzv. Vinska omotnica.

Prihvatljivi korisnici objavljene mjere su:
• pravne ili fizičke osobe proizvođači upisani u Vinogradarski registar,
• javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika državnog proračuna,
• udruge proizvođača vina, zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 200.000,00 EUR u kunskoj protuvrijednosti, a pojedini projekt mora se odnositi isključivo na jednu zemlju s tržišta trećih zemalja.

Intenzitet potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% od ukupno prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske.

Prihvatljive aktivnosti obuhvaćaju:
• ulaganja u objavljivanje reklama u medijima,
• ulaganja u odnose s javnošću, promociju, marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske,
• ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja,
• ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja,
• administrativni troškovi i troškovi osoblja.

Više informacija možete pronaći ovdje.

Pročitajte i ovo...

naukovanje za obrtnička zanimanja

Naukovanje za obrtnička zanimanja – naknade mentorima za provođenje vježbi naukovanja do 75.000 kuna

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta raspisalo je javni poziv za projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“. …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *